“blank”

Vir n wyle was my kop blank, maar ewe skielik gebeur daar iets iets wat my hele wese ruk wat my hele bestaan ruk….hoe kan die lewe so wreed wees?

Ek vat my foon na n lang dag en wil net bietjie rustig almal se niksbetekende ligsinnige facebook comments lees, maar dis toe asof my wereld inmekaar tuimel.Missing person please share….ek kyk drie keer na die foto want ek herken die gesig maar ek wil nie he dit moet waar wees nie, maar toe ek die naam lees rol die trane van skok oor my wange. Ek gaan dadelik uit facebook en stuur n wharsapp met die hoop dat jy gaan terug stuur en laat wees jys veilig by jou huis maar die boodskap gaan nie eers deur nie. Die volgende dag sien ek die opvolg…jou lyk is gevind jy is vermoor…en soos ek tik rol die trane oor my wange…

Hierdie tipe goed gebeur in movies en gebeur met ander mense nie met mense wat ek ken nie…..

Ons was dalk nie vriende in elke sin van vriende nie. Maar ons het mekaar geken en mekaar se geselskap geniet. Jy was n borrel mens met die mooiste glimlag….

Waar gaan hierdie wereld heen? Maak iemand dood vir n rand of twee….

My hart huil want ek versaan nie die tipe goed nie.

My gdagtes is by familie wat worstel met baie vrae…

Siekte….verstaan ek….ouderdom verstaan ek…..moord glad nie…..

Dit maal oor en oor in my kop dit maak nie sin in my mens breintjie nie…

Ek hoop nie jy het gely nie. Rus sag my liewe mens…rus sag….

4 thoughts on ““blank”

Lewer kommentaar

