Vrede en vergifnis

Wow wat ‘n wonderlike gevoel om vir die eerste keer in maande weer kalmte in my gemoed te voel.

Ek moet bysê dat ek vir amper vyf maande al skaars n oog toegemaak het. Baie aande het ek sommer n boek gelees. Ek het verlede week besef dis n probleem en medikasie aanvaar.

Die begin om n probleem op te los, is om te erken daar is n probleem.

Vanaand het ek vir die eerste keer weer my Bybel oopgemaak en gebid!

Ek weet daar is nog n lang pad, maar ek sien weer kans vir die lewe.

Dankie vir mense wat aanhou bid vir ons sonder julle is dit onmoontlik.

Lewer kommentaar

