Wat is die ideale ouderdom?

Gister luister ek na hierdie gesprek oor die radio: Wat is die ideale ouderdom?

Elke persoon se ideale ouderdom verskil. Elkeen met sy eie redes. So het ek begin dink aan wat is die ideale ouderdom vir my?

Ek is so bietjie van ‘n draadsitter, want ek wil nie sommer net een kies nie.

Eerstens sal ek graag weer 16 wil wees. Ek het goeie tye in my lewe gehad toe ek sestien was. Dit was lekker om saam met vriende te kuier. Dit was lekker om van pa en ma afhanklik te wees, maar dit was ook ‘n tyd in my lewe wat ek en my pa glad nie oor die weg gekom het nie. Hy het my gereeld ‘n snotkop genoem.

Tweedens wil ek weer negentien wees. Universiteitsdae! Dit was die lekkerste tyd van my lewe. Ek sal wel ook net weer teruggaan en ‘n paar dingetjies anders doen. Ek sal nie in ‘n ernstige verhouding gaan nie! Kuier rond – vry in die bondel en wees jonk!!!

Dan sal ek weer dertig wees. Ek is getroud, geskei en weer getroud en ek het my kids. Ek en my ouers het ‘n hegte band. Ek weet meer dinge! Ek verstaan meer dinge! Maak steeds verkeerde besluite, maar ek verstaan my eie besluite en gevolge. Niemand kan vir my pa staan behalwe ek nie. Ek oordeel nie mense so maklik nie – ‘n saak het altyd twee kante.

Ek dink die punt is, geniet elke ouderdom terwyl jy kan, want jy sal altyd terugkyk en dink hoe lekker daardie tyd was, maar daar sal altyd ietsie wees wat jy sou wou verander of eerder nie weer wil deurgaan nie.

Die Liewe Vader weet hoe hierdie dinge werk…..

Leef Voluit

Lewer kommentaar

